Best of September

Trodd att jag hadd publicera det här men tydligen int. Här kommer iallafall listan för september. 


Månadens: 


  • Bästa låt/låtar: Love on top - Barden Bellas
  • Nya upptäckt: Liza + vin = trubbel. Ska försöka minnas det längre än en månad den här gången.
  • Bästa köp: Mängder av ljus, Disney+, en stor bokställning (men de har jag inte fått hem ännu)
  • Roligaste händelse: Helsingfors hos Jessica och Gigga. Got mat, rolig spelkväll med dem + Julius och Joel och filmmys på bästa vis. 
  • Bästa film: Inspelningen av musikalen Hamilton. Visste jag skulle älska den men den var så mycket mer! 
  • Bästa tvserie: Deckarperioden fortsätter så det får bli Luther. Eller såklart bästa Big Brother som tar upp all min fritid.
  • Instagramfavorit: kör en annan variant denna månad och svarar mitt och Ebbas bokbingo. Blev riktigt lyckat och det var väldigt roligt att följa hur andra klarade sig. 
Har verkligen varit skönt med en lugnare månad nu efter sommaren. Älskar att färgerna börjar ändra och att värmen håller på att försvinna. Ett litet bakslag som resulterade i beslutet att resten av året blir vitt men annars gick det lugnt till. Är också glad över att BB är nästan lika bra som ifjol och att jag nu fått hjärntvättat gigga också att följa hehe. Allt som allt, en bra månad. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of April

Best of August

It doesn't get much better than this