Best of April

En månadslista är en av sakerna jag ville göra när jag kände för att börja blogga igen. Har inte funderat jättemycket på vilka punkter jag vill ha med men kör på en sån här variant den här gången så får vi se hur listan ser ut nästa månad. Får helt enkelt prova mig fram.

Månadens:


  • Bästa låt/låtar: Khalid-Know Your Worth 
  • Nya upptäckt: Så här i isoleringstider finns int de så myki att upptäcka så den här gången får det bli Amazon Prime haha. Där får jag nog de följande månaderna att gå. 
  • Bästa köp: Min nya vårjacka. Har sökt så länge efter en som jag vill ha. 
  • Roligaste händelse: Skogsutflykten me tjejerna, lördagen i jobbet med alla 3 Hagas (hur kul får man ha i jobbet) 
  • Bästa film: The Willoughbys
  • Bästa tvserie: Förutom att jag sett om favoriten Parks and Rec gillade jag Netflixserien Never Have I Ever. 
  • Instagramfavorit: Helt klart Allison Holkers (och tWitchs) Boss Family Workout som har fått mig att röra på mig under permitteringen. Hade nog blivit galen utan dem!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of August

It doesn't get much better than this