Best of October

Oktober handlade mycket om munskydd, nygamla restriktioner och corona överlag. Och det kommande presidentvalet i USA såklart. Så därför känns det extra viktigt att blicka tillbaka på lite bra saker från den gångna månaden. 


Månadens: 


  • Bästa låt/låtar: verkligen hört jättelite på musiken den här månaden men en lpt som gjort mig glad är nog Dua Lipa - Levitating
  • Nya upptäckt: Nygammal upptäckt men promenad + ljudbok är bäst! Och att jag gillar Sci/fi i bokform, that's a first! 
  • Bästa köp: Mina nya glasögon! Note to self: metallbågar med kuddar är SÅ mycket bekvämare än plastbågar. 
  • Roligaste händelse: Filmkväll med Frej och spelkväll med Madde, Filip, Pontus och Tanja. Bortskämd med fina kompisar. Jaa och min årliga ensamshopping i kokkola. Och jaromatch med pappa var också trevligt. Även om det resulterade i hög feber och coronatest. 
  • Bästa film: Är det pingvinfilmen jag såg me Frej då haha? Skratta fick man iallafall. 
  • Bästa tvserie: Har bara blivit reality och tävlingsserier denna månad så får säga Putous Allstars och Big Brother. Längtar efter att se någon riktigt bra serie i november istället. 
  • Instagramfavorit: Måste väl vara bigbrothersuomi då som jag har följt som en galning. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of April

Best of August

It doesn't get much better than this