Best of August

Tänkte nästan glömma listan för augusti. Men här är den nu. 

Månadens: 

  • Bästa låt/låtar: NOTD & Astrid S - I don't know why , Sabrina Carpenter - Let me move you , Dua Lipa - Break my heart och allt av Twenty One Pilots!
  • Nya upptäckt: återupptäckt F1 och på en helt ny nivå dessutom, love it! Och att man ska ha senap på ärtsoppa hahaha. Så gott!
  • Bästa köp: efter 5 månader med permitteringslön har jag fått vara väldigt försiktig med vad jag lägger pengar på. Så kan faktist inte minnas nåt kul jag har köpt denna månad. Skulle väl vara livets godaste GT vid Pavis då isåfall. 
  • Roligaste händelse: Finns såå många. Singalong i Skolparken med Jessica och hennes pojkkompisar, Vinkväll(ar) med Frej, Oulu me Frej haha, cykeltur ti fäboda me Madde, Filip o Frej. 
  • Bästa film: Work It, precis my kind of dance movie! 
  • Bästa tvserie: Har varit i en deckarperiod av nån orsak och favoriten blev nog The Dublin Murders
  • Instagramfavorit Lando Norris helt klart. Har spenderat orimligt många minuter med att följa honom (mest på youtube men också det lilla han postar på insta). Beskriver också min augustimånad väldigt bra. 
Augusti har varit en väldigt social månad för mig vilket jag överraskande nog har älskat! Men jag är verkligen såå redo för en lite lugnare höstmånad nu. Har nog märkt att mitt högkänsliga sinne börjar ta stryk. Men bäst av allt har nog varit att även om jag inte hade nån semester den här månaden har den ändå känts riktigt somrig och jag har hunnit med så mycket roligt de dagar/kvällar jag varit ledig. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of April

It doesn't get much better than this