For the days when i feel glorious

Jag hörde den här låten i bilen för nån dag sen och lyssnade till texten ordentligt för första gången. Refrängen träffade mitt i prick och påminner mig om mina riktigt bästa dagar efter. (Jepp, jag delar numera in mitt liv i före och efter.) Oftast är det de mera ledsamma låtarna som berör mig så det var en uppfriskande upplevelse att lyssna på den här positiva låten!

Glorious - Macklemore feat. Skylar Grey

feel glorious, glorious
Got a chance to start again
I was born for this, born for this
It's who I am, how could I forget?
I made it through the darkest part of the night
And now I see the sunrise
Now I feel glorious, glorious
I feel glorious, glorious

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of August

Previously on.....

I may be crazy, don't mind me