Planer jag hoppas hålla

Det är ju det här med bloggplaner, det brukar inte sluta som man har tänkt sig. Men jag ska försöka göra bloggandet roligt för mig och då behöver jag någon slags struktur, i alla fall till en början. Så här är några inlägg jag vill skriva inom en snar framtid.

  • Nåt musikalrelaterat, t.ex. musikallåtar jag absolut inte gillar - det är ett inlägg jag är väldigt sugen på att researcha just nu
  • Månadssammanfattningar där jag t.ex. listar månadens mest spelade låtar, bästa serier/filmer, roligaste händelsen, nåt nytt jag har lärt mig, största kändiscrushen, ny favorit på instagram osv osv. 
  • Vill också gärna spara låttexter eller citat någonstans. Hittar ofta låtar där texten träffar mitt i prick men då det annars inte är en låt jag gillar. Så kanske jag skulle kunna spara dem hit allt eftersom jag stöter på nåt. 
  • Nåt träningsrelaterat, vet bara inte riktigt hur jag vill göra det. Kanske tipsa om något bra träningskonto eller en specifik övning jag provat. Eller övningar min kropp av någon orsak inte förstår hur ska göras, det finns många. 
  • När coronan är över (eller har lugnat ner sig) vill jag också skriva om resor jag gör, grillkvällar med vännerna och strandhäng. Skriver redan fysisk dagbok varje dag så behöver inte göra det här, men vill väldigt gärna spara de lite större händelserna hit, med bilder och mer utförlig text. 
  • Spontana inlägg om någon pryl jag vill ha eller nåt annat oviktigt

Lite sånt tänker jag mig. Speciellt de där månadssammanfattningarna skulle vara roligt att kunna hålla. Ska googla runt och se om det finns någon färdig mall som bloggare använder. Annars får jag fixa ihop en egen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of August

Previously on.....

I may be crazy, don't mind me