I won't miss you, I won't cry


Jag använder väldigt sällan min laptop mera. Jag gör allt på telefonen eller på plattan, speciellt efter att jag fick ett blutooth-tangentbord av benny till plattan. Men för nån dag sen skulle jag se en film som mamma och pappa hyrt så då tog jag fram datorn och slogs av den här synen. 1/3 av mitt skrivbord är täckt av post-it lappar. Älskar att skriva olika slags listor och kom-ihåg-notes men när jag kollade igenom de här konstaterade jag att jag nog inte behöver hälften längre. Så idag rensar jag i dem för att få lite feng shui såhär en vanlig torsdag.


Ett urval av saker som finns i mina notes: 


1. En lista på böcker jag vill läsa
2. En lista på filmer jag vill se
3. Länkar till hotell och annat reserelaterat
4. Schema för vilka dagar mina favoritserier kommer på
5. Planering inför Giggas möhippa förra sommaren (och bröllopet också)
6. Olika temainlägg till min bokblogg



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of April

Best of August

It doesn't get much better than this