Det gick inte som på Strömsö

Igår när jag fick idén att börja skriva vardagsinlägg igen googlade jag runt och läste snabbt att det går att flytta över inlägg från blogg.se till blogger, även om man behöver använda wordpress som mellanhand. Idag när jag skulle sätta igång att exportera och importera ser jag att allt detta inte går längre, utan artikeln jag läst var från 2010 och ouppdaterad.

SÅ, det gick inte riktigt som jag ville men i kolumnen till vänster finns en länk till min gamla blogg, lizahotta.blogg.se så där kan ni relativt enkelt klicka er in och läsa mina inlägg från tiden 2018-2016. Har gjort om den lite så att den är så tidlös och snygg som möjligt så att jag helt och hållet kan fokusera på min nya fina blogg här. Hoppas ni hittar allt som ni letar efter.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Best of August

Best of April

Previously on.....